
Στο σκοτάδι έχει «βυθιστεί» το Ροδολίβος του Δήμου Αμφίπολης, μετά από πτώση δέντρου στην περιοχή του Συνεταιρισμού. Το δέντρο ξεριζώθηκε και προκάλεσε τη διακοπή ρεύματος. Τα περισσότερα σπίτια έχουν μείνει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα.

Ο πρόεδρος του Ροδολίβους Γιάννης Στρατής με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνει γνωστό στο συμβάν και ενημερώνει ότι «έχει ειδοποιηθεί για τη βλάβη ο ΔΕΔΔΗΕ, αλλά είναι άγνωστο πότε θα διορθωθεί η βλάβη. Παρακαλούνται οι κάτοικοι αλλά και οι οδηγοί να μην κινούνται στην περιοχή αυτή, καθώς υπάρχουν κομμένα σύρματα επάνω σε αυτοκίνητα και στους δρόμους της περιοχής».

*Οι φωτογραφίες έχουν δημοσιευθεί στο Facebook από τον κύριο Γιάννης Στρατή




















