
Κεκλεισμένων των θυρών ξεκίνησε σήμερα το μεσημέρι στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Σερρών η ακροαματική διαδικασία για την πολύκροτη υπόθεση του θανάτου του 17χρονου Άγγελου, ο οποίος έχασε τη ζωή του ανήμερα των Θεοφανείων.
Περίπου στις 15:00, ο 16χρονος κατηγορούμενος, ο οποίος φέρεται ως δράστης της ανθρωποκτονίας, οδηγήθηκε στο Δικαστικό Μέγαρο κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.
Έξω από το Δικαστικό Μέγαρο συγκεντρώθηκαν συγγενείς και φίλοι της οικογένειας του αδικοχαμένου Άγγελου, εκφράζοντας τη συμπαράστασή τους προς τους γονείς του και ζητώντας δικαίωση για τον θάνατό του.
Στο σημείο βρέθηκαν επίσης, φίλοι του κατηγορουμένου, καθώς και ο αδελφός του.




















