
Ρεπορτάζ: Δημήτρης Κώττας
Μήνυμα σε όλους τους οδηγούς της πόλης των Σερρών στέλνει πολίτης των Σερρών, ο όποιος τους καλεί να μην τρέχουν από το σημείο που έχει γεμίσει νερό, καθώς θα βραχούν οι πεζοί και τα παιδιά.
«Προσοχή στα νερά. Περνούν πεζοί και παιδιά» γράφει ο Σερραίος.
Το μήνυμα του πολίτη έχει πολλούς αποδέκτες, οι οποίοι συχνά-πυκνά πατούν γκάζι και βρέχουν τους πεζούς.




















