
Μία ανακοίνωση που προκάλεσε πολλά ερωτήματα απέστειλε σήμερα η Μητρόπολη Σερρών και Νιγρίτας.
Στην καθιερωμένη ενημέρωση, μέσω δελτίου τύπου, για το πρόγραμμα του Μητροπολίτη Σερρών και Νιγρίτας κ. Θεολόγου, αναφέρεται πως έγινε αποστολή προτάσεων προς τον Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Παναγιώτη Σπυρόπουλο για το θέμα της πανδημίας, που πλήττει- όπως τονίζεται- με ιδιαίτερη σφοδρότητα συνολικά το νομό Σερρών.
Συγκεκριμένα, στο δελτίο τύπου αναφέρονται τα εξής:
«Ὁ Σεβ. Ποιμενάρχης μας κ. Θεολόγος, ἀπέστειλε σήμερον στον Ἀντιπεριφερειάρχη Σερρῶν κ. Παναγιώτη Σπυρόπουλο, ἐπιστολή με συγκεκριμένες προτάσεις, γιά τό θέμα τῆς πανδημίας Covid-19, πού πλήττει μέ ἰδιαιτέρα σφοδρότητα συνολικῶς τόν Νομό Σερρῶν».
Ωστόσο, η ανακοίνωση σταματά εδώ, χωρίς να γίνονται γνωστές οι προτάσεις που κατέθεσε ο Μητροπολίτης Σερρών & Νιγρίτας.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι:
▪ Ποιες είναι οι προτάσεις που καταθέτει ο Μητροπολίτης Σερρών & Νιγρίτας κ. Θεολόγος προς τον Αντιπεριφερειάρχη Σερρών;
▪ Γιατί δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα;
▪ Εφόσον δεν υπάρχει πρόθεση από την πλευρά της Μητρόπολης Σερρών & Νιγρίτας να δημοσιοποιήσει τις προτάσεις, για ποιον λόγο αναφέρθηκε το γεγονός στο προαναφερόμενο δελτίο τύπου;
▪ Η κατάθεση προτάσεων δηλώνει πως τα υπάρχοντα μέτρα δεν επαρκούν για τη διασφάλιση της υγείας και της προστασίας των πολιτών;
▪ Ποιος ο ρόλος της εκκλησίας στις προτάσεις αυτές;




















