Ηράκλεια: Η Μαρία Γεωργιάδου πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου-Μετά από τρεις ψηφοφορίες γραμ. ο Δημήτρης Χασάπης

Για δεύτερη θητεία εκλέχθηκε πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ηράκλειας η Μαρία Γεωργιάδου μετά από πρόταση του δημάρχου Γιώργου Κουτσάκη.

Αντιπρόεδρος μετά την εκλογική διαδικασία αναδείχθηκε ο Βασίλης Καμίλαλης και γραμματέας ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος ο Δημήτρης Χασάπης, ο οποίος εξελέγη μετά από τρεις ψηφοφορίες.

 

 

 

Κοινοποίηση