Διαμαρτύρονται οι κάτοικοι στο Μητρούσι για την ποιότητα του νερού

(Αυτό αντίκρισαν σήμερα οι κάτοικοι στο Μητρούσι ανοίγοντας τη βρύση)

Έντονες είναι οι διαμαρτυρίες κατοίκων της τοπικής κοινότητα Άνω Μητρουσίου, του Δήμου Σερρών, για την ποιότητα του νερού που βγαίνει από τις βρύσες τους.

Το πρόβλημα με το νερό δεν είναι σημερινό για το Άνω Μητρούσι, αλλά υπάρχει εδώ και χρόνια και κατά καιρούς γίνεται ακόμη πιο έντονο.

Σήμερα, ανοίγοντας τις βρύσες, οι κάτοικοι του χωριού ήρθαν αντιμέτωποι με ένα συνηθισμένο γι’ αυτούς θέαμα. Το νερό ήταν κίτρινο και φυσικά ούτε διανοήθηκαν να το χρησιμοποιήσουν είτε για πόση, είτε για άλλο λόγο.

Κοινοποίηση