
Σε μία διευκρινιστική ανακοίνωση προχώρησε σήμερα το βράδυ, ο Δήμαρχος Σιντικής Φώτης Δομουχτσίδης.
Συγκεκριμένα, ο κ. Δομουχτσίδης ανακοίνωσε πως τόσο οι υπηρεσίες, όσο και όλα τα σχολεία του Δήμου, θα λειτουργήσουν αύριο, Τρίτη 25 Ιανουαρίου, κανονικά.























