Δραματική μείωση του πληθυσμού στο νομό Σερρών «δείχνουν» τα πρώτα στοιχεία της απογραφής;- «Καμπανάκι» από τον Πρ. του Δικηγορικού Συλλόγου


Δραματική μείωση του πληθυσμού στο νομό Σερρών φαίνεται πως «δείχνουν» τα πρώτα στοιχεία της απογραφής.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών Παναγιώτη Καρίπογλου, τα πρώτα στοιχεία «δείχνουν» πως ο πληθυσμός στο νομό Σερρών δεν φαίνεται να ξεπερνά τους 140.000 κατοίκους, ενώ το 2011 ο πληθυσμός ήταν 176.430 κάτοικοι.

(Τα στοιχεία από τις απογραφές πληθυσμού του 2001 και του 2011, με πίνακα της wikipedia)

Στην ανάρτησή του, ο κ. Καρίπογλου αναφέρει:
«Τα πρώτα στοιχεία της απογραφής , από ο,τι μαθαίνω , επιβεβαιώνουν αυτό που ήταν ολοφάνερο.
Ο Νομός Σερρών δεν φαίνεται να ξεπερνά τους 140.000 ανθρώπους.
Λιγότεροι κατά 35.000 ανθρώπους μέσα σε δέκα χρόνια .
Αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που κανένας δεν συνομολογεί και με το οποίο κανένας δεν ασχολείται .
Μεγάλα λόγια , επισκέψεις υπουργών , αγάπες και λουλούδια…
Ο τόπος μας όμως δυστυχώς ερήμωσε .
Και τα χωριά μας κατήντησαν άδεια κουφάρια .
Οι νέοι άνθρωποι φεύγουν μαζικά προς τα μεγάλα κέντρα και το εξωτερικό .
Καμία προοπτική .
Τίποτα δεν κινείται , τιποτα δεν αναπνέει .
Ο Νομός χρειάζεται άμεσα ένα αναπτυξιακό σχέδιο έκτακτης ανάγκης .
Και γι αυτό πρέπει να εργαστούμε όλοι οι φορείς μαζί .
Όποιος δεν το κατάλαβε ακόμη θα έχει να λογοδοτήσει στην ιστορία και στις επόμενες γεννιές».

Κοινοποίηση