
Σε βλάβη στο δίκτυο υψηλής τάσης του ΑΔΜΗΕ οφείλεται η διακοπή ρεύματος που έχει σημειωθεί σε αρκετές περιοχές του Δήμου Σιντικής αυτή την ώρα (19:10).
Χωρίς ρεύμα έχουν μείνει η πρωτεύουσα του Δήμου το Σιδηρόκαστρο, η Κάτω Αμπέλα, το Νέο Πετρίτσι, τα Πλατανάκια, η Λιβαδιά, η Ροδόπολη και το Χορτερό.
Επίσης, διακοπή ρεύματος έχει σημειωθεί και στην Κοίμηση του Δήμου Ηράκλειας.
Σε ανάρτησή του, ο Δήμαρχος Σιντικής Γιώργος Τάτσιος ανέφερε:
«Από τον ΔΕΔΗΕ ανακοινώνεται ότι, λόγω βλάβης του δικτύου , θα υπάρχει διακοπή ρεύματος μέχρι τις 10 το βράδυ. Ζητούμε την κατανόησή σας».























