
Ποιος δεν αγαπάει τα γλυκά; Αλλά συνήθως, αυτά «συνοδεύονται» από πολλές θερμίδες.
Ετοιμάσαμε ένα λαχταριστό, πεντανόστιμο, ελαφρύ και με πολύ λίγες θερμίδες γλυκό, με ζελέ, γιαούρτι, μπισκότα και φράουλες.
Υλικά
1 φακελάκι ζελέ φράουλα
1 γιαούρτι 2%
7-8 μπισκότα digestive θρυμματισμένα
5-6 φράουλες ψιλοκομμένες
Νερό
Εκτέλεση
Σε ένα μπολ ρίχνουμε το φακελάκι του ζελέ και 250 ml ζεστό νερό. Ανακατεύουμε καλά και προσθέτουμε 250 ml κρύο νερό. Βάζουμε το μπολ στο ψυγείο.
Μόλις αρχίζει να πήζει βγάζουμε το μπολ από το ψυγείο, προσθέτουμε το γιαούρτι και ανακατεύουμε καλά με σύρμα, μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. Προσθέτουμε τις φράουλες και ανακατεύουμε.
Σε μικρά μπολάκια βάζουμε τα θρυμματισμένα μπισκότα ως βάση και από πάνω ρίχνουμε το μείγμα του ζελέ με το γιαούρτι.
Τα βάζουμε στο ψυγείο και αφήνουμε για μερικές ώρες μέχρι να πήξουν καλά.























