
Χωρίς νερό είναι μέχρι αυτή την ώρα (19:15), η τοπικής κοινότητα Κοίμησης, του Δήμου Ηράκλειας.
Κάτοικοι της κοινότητας γνωστοποίησαν το θέμα στο Infonews24, διαμαρτυρόμενοι για το γεγονός πως οι βρύσες τους έχουν «στερέψει» από τις 6, περίπου, το απόγευμα.
Τελικά η υδροδότηση αποκαταστάθηκε περίπου στις 19:50, σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση.























