Σέρρες: Τα μηνύματα αρχών και πολιτικών για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου


Τα μηνύματά τους για τη σημερινή επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, έστειλαν αρχές, που έδωσαν το «παρών» στις επετειακές εκδηλώσεις στις Σέρρες.

Το μήνυμα του Υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών Νίκου Ταχιάου

«Το ΟΧΙ, το οποίο εξέφραζε στις 28 Οκτωβρίου 1940, το σύνολο του πολιτικού κόσμου της Ελλάδος, ήταν στην πράξη ένα θετικό μήνυμα. Ήταν το θετικό μήνυμα ότι η Ελλάδα έχει αποφασίσει ότι θα παραμείνει στον πολιτισμένο κόσμο, θα παραμείνει στον κόσμο της Δύσης, θα παραμείνει στον κόσμο της δημοκρατίας, στον κόσμο της ελευθερίας. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε περήφανοι. Τα νιάτα που παρήλασαν σήμερα και οι μεγαλύτεροι, επιβεβαιώνουν ότι ο δρόμος της ελευθερίας είναι ο δρόμος που θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε ως έθνος και ως λαός».

Δήλωση της Βουλευτή Σερρών ΝΔ Φωτεινής Αραμπατζή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

«Κάθε χρόνο, τέτοια μέρα γιορτάζουμε την υπερήφανη Ελλάδα, που ξέρει τι σημαίνει εθνική κυριαρχία, τι σημαίνει εθνική αξιοπρέπεια και ξέρει να μάχεται για αυτά τα ιδανικά.
Για αυτά τα ιδανικά είμαστε σήμερα εδώ!
Για αυτά τα ιδανικά θα είμαστε πάντα στην «πρώτη γραμμή» όποιου αγώνα χρειαστεί για να τα υπερασπιστούμε και να πούμε το δικό μας ΟΧΙ!
Η σημερινή μέρα όμως μας διδάσκει πως οι εθνικές νίκες επιτυγχάνονται με ενότητα, με πραγματικό πατριωτισμό και με ευθύνη.
Χαίρομαι που είδα όλα μας τα παιδιά να παρελαύνουν με περηφάνια!
Οφείλουμε αυτά τα παιδιά να θωρακίσουμε!
Με τη γνώση της λαμπρής Ιστορίας μας, με τις αρχές και τις αξίες του ελληνισμού μας!
Χρόνια Πολλά!».

Μήνυμα του Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Παναγιώτη Σπυρόπουλου

«Συμπολίτες μου Σερραίες και Σερραίοι, καλούμαστε και την χρονιά αυτή να τιμήσουμε, όπως αξίζει στην περίσταση, την μνήμη και τις θυσίες των προγόνων μας, οι οποίοι αντιστάθηκαν γενναία στην ιταμή ιταλική εισβολή τον Οκτώβριο του 1940.
Ο αγώνας των στρατιωτών μας, υπό τις πιο αντίξοες συνθήκες, τόσο για την απόκρουση του επιτιθέμενου εχθρού, όσο και για την καταδίωξή του στα παγωμένα βουνά της Βορείου Ηπείρου, η αυτοθυσία τους, η αφοσίωσή τους στο καθήκον έναντι της Πατρίδας, πρέπει να γίνουν φωτεινό παράδειγμα προς όλους μας.
Με τον ίδιο τρόπο κι εμείς, με υπομονή και θέληση για πρόοδο και ευημερία, ας αντιμετωπίσουμε τόσο τις δυσκολίες της καθημερινής ζωής, αλλά και να μην λησμονούμε ότι την Πατρίδα μας περικυκλώνουν σύννεφα απειλητικά, εξαιτίας των δύο πολέμων που μαίνονται στη ευρύτερη γειτονιά μας και των οποίων τις συνέπειες δεν έχουμε σε όλη τους την έκταση.
Σας καλώ, λοιπόν, όλους σε πάνδημη συμμετοχή στις επετειακές εκδηλώσεις που θα λάβουν χώρα, για τιμήσουμε την μνήμη των πεσόντων».

Το μήνυμα της Δημάρχου Σερρών για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

«Αγαπητοί συμπολίτες,
Σήμερα, γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου, μια ημέρα γεμάτη ηρωισμό και υπερηφάνεια.
Το 1940, ο ελληνικός λαός είπε «Όχι» στην ιταλική εισβολή, στον φασισμό και στον ναζισμό. Αυτή η ημέρα συμβολίζει την ανδρεία, την αλληλεγγύη, την αποφασιστικότητα και μας θυμίζει τις θυσίες των προγόνων μας για μια ελεύθερη Ελλάδα.
Η 28η Οκτωβρίου 1940 μας θυμίζει τις αξίες της ελευθερίας, της αλληλεγγύης και της εθνικής ενότητας. Σήμερα, χρειαζόμαστε αυτές τις αξίες περισσότερο από ποτέ, καθώς αντιμετωπίζουμε προκλήσεις που απαιτούν ομοψυχία και συνεργασία. Ας εμπνευστούμε από την ηρωική στάση των προγόνων μας και ας προασπίσουμε τις αξίες της δημοκρατίας και της ενότητας.
84 χρόνια μετά τιμούμε τον αγώνα των ηρώων μας, οι οποίοι με σθένος και αυταπάρνηση αγωνίστηκαν για την ελευθερία και για την προάσπιση του Έθνους μας.
Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας!».

Κοινοποίηση