Κλειστά το Γυμνάσιο και το Λύκειο Αλιστράτης τη Δευτέρα και την Τρίτη

(Φωτογραφία αρχείου)

Την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων του Γυμνασίου Αλιστράτης και του ΓΕΛ Αλιστράτης, την Δευτέρα 25 και την Τρίτη 26 Νοεμβρίου, αποφάσισε ο Δήμαρχος Νέας Ζίχνης Παντελής Μπόζης.
Τα δύο σχολεία θα παραμείνουν κλειστά τις συγκεκριμένες ημέρες, προκειμένου η ανάδοχη τεχνική εταιρεία να προβεί σε αντικατάσταση του καυστήρα πετρελαίου που λειτουργεί στο υπάρχον σχολικό συγκρότημα.

Κοινοποίηση