
Την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων του Γυμνασίου Αλιστράτης και του ΓΕΛ Αλιστράτης, την Δευτέρα 25 και την Τρίτη 26 Νοεμβρίου, αποφάσισε ο Δήμαρχος Νέας Ζίχνης Παντελής Μπόζης.
Τα δύο σχολεία θα παραμείνουν κλειστά τις συγκεκριμένες ημέρες, προκειμένου η ανάδοχη τεχνική εταιρεία να προβεί σε αντικατάσταση του καυστήρα πετρελαίου που λειτουργεί στο υπάρχον σχολικό συγκρότημα.























