
Τα επιθυμητά αποτελέσματα «έφεραν» οι τελευταίες αναλύσεις στην ποιότητα του νερού, που πραγματοποίησε η Διεύθυνση Υγείας Σερρών, στην τοπική κοινότητα Σιτοχωρίου, του Δήμου Βισαλτίας.
Όπως ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Βισαλτίας (ΔΕΥΑΒ) Γιώργος Μαυρίδης, αίρεται, πλέον το απαγορευτικό που είχε επιβληθεί προ ημερών.
Συγκεκριμένα, στις 11 Νοεμβρίου η ΔΕΥΑΒ είχε ανακοινώσει την ισχύ απαγορευτικού χρήσης του νερού, τόσο για πόση, όσο και για μαγείρεμα.
Μετά, όμως, τις απαραίτητες εργασίες από τη ΔΕΥΑΒ και τα καθαρά αποτελέσματα των τελευταίων αναλύσεων, από τον δειγματοληπτικό έλεγχο πού διενήργησε η Διεύθυνση Υγείας Σερρών, ελήφθη η απόφαση για άρση της απαγόρευσης για το Σιτοχώρι.
Επίσης, να σημειωθεί ότι εξίσου ικανοποιητικά και καθαρά, ήταν τα αποτελέσματα των τελευταίων αναλύσεων και στις τοπικές κοινότητες Λευκοτόπου και Δάφνης.























