
Του Δημήτρη Μουρατίδη
Τέλος εποχής για το φωτογραφείο στο Ροδολίβος- «φωτο Μουρατίδη»,το μοναδικό σχεδόν σ΄ ολόκληρη την περιφέρεια του νομού Σερρών! Από το 1956 με τον πατέρα μου Μιχάλη Μουρατίδη εκ Δράμας να ανοίγει το φωτογραφείο, και μετέπειτα την παράδοση να την συνεχίζω εγώ μέχρι και σήμερα,μετά απο μια διαδρομή 35 χρόνων, αλλά και μια έτσι κι αλλιώς κοινωνική προσφορά στα δρώμενα του τόπου, κοινωνικο-πολιτιστικά κλπ, αναγκάζομαι να κλείσω το φωτογραφείο αγοράζοντας συνταξιοδοτικά 5 χρόνια για να συμπληρώσω τα 40, στα 62 μου χρόνια που είναι το κατώτατο όριο, μιας και η επιβίωση μαγαζιών στα χωριά-επαρχία καθίσταται πλέον αδύνατη λόγω της ερημοποίησης της επαρχίας, της ακρίβειας-κόστους-υπερφορολόγησης, με την λεγόμενη παράνομη-εξοντωτική «παράλληλη φορολόγηση» να αποτελεί την ταφόπετρα των μικρών επιχειρήσεων-μαγαζιών και την επαρχία, τα χωριά μας σε 10 χρόνια να φαντάζουν κρανίου τόποι, χωριά γερόντων… υπό προθεσμία!
Σ΄ αυτά όλα να προσθέσουμε και την παραχώρηση των φωτογραφιών ταυτότητας στην αστυνομία που ήταν η χαριστική βολή στο επάγγελμα!























