Ένοχος για δωροληψία 10.000€ κρίθηκε δημοτικός υπάλληλος Δήμου του νομού Σερρών

(Φωτογραφία αρχείου)

Ένοχο για δωροληψία έκρινε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Θεσσαλονίκης, δημοτικό υπάλληλο- μηχανικό Δήμου του νομού Σερρών.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το δικαστήριο του επέβαλλε ποινή φυλάκισης τριών ετών, με τριετή αναστολή, για «μίζα» 10.000 ευρώ, που έλαβε από εργολάβο, προκειμένου να βεβαιώσει την πρόοδο ενός έργου.

Η υπόθεση διαδραματίστηκε τον Νοέμβριο του 2014 σε δήμο του νομού Σερρών, ενώ- σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, άρχισε να ερευνάται μετά από καταγγελία που έκανε άλλη υπάλληλος, μηχανικός.

Ο κατηγορούμενος, στην απολογία του, αρνήθηκε την πράξη και εμφάνισε τον εαυτό του ως θύμα σκευωρίας.

Κοινοποίηση