
Ένοχο για δωροληψία έκρινε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Θεσσαλονίκης, δημοτικό υπάλληλο- μηχανικό Δήμου του νομού Σερρών.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το δικαστήριο του επέβαλλε ποινή φυλάκισης τριών ετών, με τριετή αναστολή, για «μίζα» 10.000 ευρώ, που έλαβε από εργολάβο, προκειμένου να βεβαιώσει την πρόοδο ενός έργου.
Η υπόθεση διαδραματίστηκε τον Νοέμβριο του 2014 σε δήμο του νομού Σερρών, ενώ- σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, άρχισε να ερευνάται μετά από καταγγελία που έκανε άλλη υπάλληλος, μηχανικός.
Ο κατηγορούμενος, στην απολογία του, αρνήθηκε την πράξη και εμφάνισε τον εαυτό του ως θύμα σκευωρίας.























