
Ρεπορτάζ: Χριστίνα Χατζοπούλου- Infonews24
Με ιερή κατάνυξη και μεγαλοπρέπεια τελέστηκαν τα Άγια Θεοφάνεια στην Ιερά Μητρόπολη Σιδηροκάστρου.
Πλήθος κόσμου έδωσε το «παρών» για τον καθαγιασμό των υδάτων, στο λιμανάκι Λιθοτόπου, ο οποίος τελέστηκε από το Μητροπολίτη Σιδηροκάστρου κ. Μακάριο.
Ο καλός καιρός ευνόησε την προσέλευση του κόσμου, ενώ αρκετοί ήταν και αυτοί που βούτηξαν στα παγωμένα νερά της λίμνης Κερκίνης.
Τελικά, ο τυχερός που έπιασε το σταυρό ήταν ο κ. Μιχάλης από τις Σέρρες, ο οποίος μάλιστα βούτηξε και έπιασε το σταυρό για τρίτη χρονιά.




















