
Την προσοχή των οδηγών που κινούνται στο οδικό δίκτυο της Βισαλτίας, εφιστούν τόσο ο δημοτικός σύμβουλος Βισαλτίας και τέως αντιδήμαρχος πολιτικής προστασίας Θόδωρος Βαδικόλιας, όσο και ο δημοτικός σύμβουλος Βισαλτίας και τέως πρόεδρος της κοινότητας Αχινού Ανέστης Κεμανιτζόγλου.

Μηχανήματα εργάζονται πυρετωδώς από χθες, προκειμένου να «κρατηθούν» ανοιχτοί οι δρόμοι και να μην υπάρξουν προβλήματα.
Σύμφωνα με τον κ. Βαδικόλια, ιδιαίτερα προσεκτικοί πρέπει να είναι όσοι κινούνται στα σημεία: Θερμά- Λαγκάδι (όρια νομού Σερρών) και Νιγρίτα- Ευκαρπία.




















