
Για πρόταση θεσμικά άψογη και πολιτικά ιδανική, έκανε λόγο η βουλευτής Σερρών της ΝΔ Φωτεινή Αραμπατζή, σχολιάζοντας την πρόταση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για τον Κωνσταντίνο Τασούλα, ως υποψηφίου Προέδρου της Δημοκρατίας.
Ολόκληρη η ανάρτηση της κ. Αραμπατζή έχει ως εξής:
«Η πρόταση του Προέδρου της Βουλής Κωνσταντίνου Τασούλα για το ύπατο πολιτειακό αξίωμα είναι μία πρόταση θεσμικά άψογη και πολιτικά ιδανική.
Το κύρος, η σοβαρότητα, η ευρεία αποδοχή του, όπως αυτή αναδείχτηκε επανειλημμένως κατά την εκλογή του ως Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων αλλά κυρίως ο συναινετικός τρόπος, με τον οποίο αντιμετωπίζει πάντα τα πολιτικά προβλήματα, είναι εγγύηση άψογης λειτουργίας του ως ρυθμιστή του πολιτεύματος, τα επόμενα πέντε χρόνια.
Καλή επιτυχία Κύριε Πρόεδρε!».




















