
Τα γιορτινά του φόρεσε το Διοικητήριο των Σερρών καθώς χθες βράδυ έγινε η φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου σε μια όμορφη εκδήλωση. Η χριστουγεννιάτικη γιορτή είχε τίτλο: «Χριστούγεννα 2021-Φωτίζουμε μαζί το διοικητήριο».

Στην εκδήλωση συμμετείχε και το Μουσικό σχολείο Σερρών με τραγούδια που ερμήνευσαν οι μαθητές, ενώ το παρών έδωσαν και οι καλλιτέχνες Σοφία, Χαραλάμπους, Ελένη Ναουμίδου και η Ελένη Αμανατίδου.
Σερραίες και Σερραίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του αντιπεριφερειάρχη Σερρών και παρά το κρύο βρέθηκαν μπροστά από το κτήριο της Περιφερειακή Ενότητας Σερρών για να απολαύσουν τη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση.




















