Το κτήριο της Π.Ε. Σερρών φόρεσε τα γιορτινά του

Τα γιορτινά του φόρεσε το Διοικητήριο των Σερρών καθώς χθες βράδυ έγινε η φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου σε μια όμορφη εκδήλωση. Η χριστουγεννιάτικη γιορτή είχε τίτλο: «Χριστούγεννα 2021-Φωτίζουμε μαζί το διοικητήριο».

Στην εκδήλωση συμμετείχε και το Μουσικό σχολείο Σερρών με τραγούδια που ερμήνευσαν οι μαθητές, ενώ το παρών έδωσαν και οι καλλιτέχνες Σοφία, Χαραλάμπους, Ελένη Ναουμίδου και η Ελένη Αμανατίδου.

Σερραίες και Σερραίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του αντιπεριφερειάρχη Σερρών και παρά το κρύο βρέθηκαν μπροστά από το κτήριο της Περιφερειακή Ενότητας Σερρών για να απολαύσουν τη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση.

 

Κοινοποίηση