
Για δεύτερη θητεία εκλέχθηκε πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ηράκλειας η Μαρία Γεωργιάδου μετά από πρόταση του δημάρχου Γιώργου Κουτσάκη.
Αντιπρόεδρος μετά την εκλογική διαδικασία αναδείχθηκε ο Βασίλης Καμίλαλης και γραμματέας ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος ο Δημήτρης Χασάπης, ο οποίος εξελέγη μετά από τρεις ψηφοφορίες.























