
Καθυστερήσεις σημειώνονται στα διόδια Στρυμονικού, με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
Εξαιτίας εργασιών, τα δύο από τα τέσσερα ταμεία- κουβούκλια και συγκεκριμένα τα κεντρικά, είναι εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα να λειτουργούν μόνο τα δύο, σε έναν δρόμο, που ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα παρουσιάζει αυξημένη κίνηση.
Εκτός λειτουργίας είναι και το e-pass, οπότε οι οδηγοί θα πρέπει να είναι «οπλισμένοι» με υπομονή.
























