Με επιτυχία το ρεβεγιόν για την υποδοχή του νέου έτους στη Νέα Ζίχνη


Ένα ιδιαίτερο ρεβεγιόν διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Νέας Ζίχνης, για να υποδεχθεί το νέο έτος και το κάλεσμα που απηύθυνε είχε απήχηση, καθώς μεγάλη ήταν η συμμετοχή του κόσμου.

Το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, διοργάνωσε, λοιπόν, το ρεβεγιόν «δρόμου» και οι πολίτες αντάλλαξαν ευχές και «υποδέχθηκαν» το νέο έτος, στο σιντριβάνι, απέναντι από το Δημοτικό κήπο Νέας Ζίχνης «Ανδρέας Σοφ. Δαϊρετζής».

Η χαρά περίσσευε, το κέφι, η μουσική, ο χορός, οι αγκαλιές, τα φιλιά!!
Ο ουρανός γέμισε από φωτεινές κόκκινες καρδιές, στέλνοντας μήνυμα αγάπης, ελπίδας και αισιοδοξίας, για τη νέα χρονιά!!

Κοινοποίηση