
Ο αγιασμός των υδάτων τελέστηκε σήμερα το πρωί και στην τοπική κοινότητα Σησαμιάς, του Δήμου Βισαλτίας.
Η κατάδυση του Τίμιου Σταυρού πραγματοποιήθηκε σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους με νέους βουτηχτές να βουτούν στα κρύα νερά για να πιάσουν τον Σταυρό και να λάβουν την Ευλογία του.
Τον σταυρό έπιασε ο Αλέξανδρος Κανάκης, ενώ ήταν μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή για τους κατοίκους του χωριού, που χειροκρότησαν την προσπάθεια των παιδιών.
Ευχαριστούμε για το βίντεο τον κ. Ιωάννη Ταγγίρη:




















