
Πηγή: Romfea.gr
Σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού τελέστηκε ο Αγιασμός για την επίσημη έναρξη του Κατηχητικού Έργου της Ι. Μ. Σιδηροκάστρου το απόγευμα του Σαββάτου 2 Νοεμβρίου στην αίθουσα της Χριστιανικής Εστίας.
Τον Αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου κ. Μάκαριος με τη συμμετοχή κληρικών της πόλεως του Σιδηροκάστρου και των διακόνων του.
Ο Σεβασμιώτατος καλωσόρισε όλα τα παιδιά, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, συνεχάρη μάλιστα τα μικρότερα για τη συμμετοχή και τον ενθουσιασμό τους.
Υπενθύμισε σε όλους τους κατηχητές το χρέος και το καθήκον τους να εμπνεύσουν στα παιδιά την αγάπη για το Χριστό και την Εκκλησία του, μιαν αγάπη που θα πηγάζει από το χριστιανικό ήθος που θα επιδεικνύουν, και την συμπεριφορά τους και θα καταλήγει πάντοτε στον Λόγο του Ευαγγελίου.
Ευχαρίστησε θερμά όλους τους γονείς για το γεγονός ότι εμπιστεύονται εδώ και χρόνια τα παιδιά τους στο κατηχητικό της Μητροπόλεως Σιδηροκάστρου, έτσι ώστε αυτά να καλλιεργηθούν πνευματικά και να μορφωθούν στη γνώση της Αγίας Γραφής και των βίων των Αγίων της Εκκλησίας.
Ευχήθηκε, τέλος, σε όλους καλή και αποδοτική κατηχητική χρονιά με πολλούς πνευματικούς καρπούς, κάτω από την ευθύνη και την καθοδήγηση της Ιεράς Μητροπόλεως και των υπευθύνων της νεανικής κίνησης, Διακόνων π. Ανθίμου Κουρέα και π. Λεοντίου Τσίνη.























