Αλεπού βγήκε βόλτα στις Σέρρες

Ανενόχλητη «έκοβε βόλτες» μια αλεπού στο κέντρο της πόλης των Σερρών.

Συγκεκριμένα, το άγριο ζώο κυκλοφορούσε σήμερα τα ξημερώματα, στην οδό Βασιλέως Βασιλείου, λίγα μόλις βήματα από την Πλατεία Ελευθερίας.

Την αλεπού, κατέγραψε με το κινητό του δημοτικός υπάλληλος, ο οποίος δημοσίευσε τη φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Κοινοποίηση