
Η κακοκαιρία «Bora» κινητοποίησε όλο τον μηχανισμό, θέτοντάς τον σε εγρήγορση, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν.
Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε σήμερα έκτακτη σύσκεψη του Περιφερειακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, υπό την προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Παναγιώτη Σπυρόπουλου και με τη συμμετοχή αιρετών κα υπηρεσιακών παραγόντων (Διαβάστε ΕΔΩ το ρεπορτάζ του Infonews24 για τη σύσκεψη).
Λίγη ώρα πριν την έναρξη της σύσκεψης, αιρετοί των Σερρών συμμετείχαν σε τηλεδιάσκεψη με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Βασίλη Κικίλια. Συγκεκριμένα, στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος, οι Δήμαρχοι Βισαλτίας Βάνα Πλιάκου, Εμμανουήλ Παππά Δημήτρης Νότας, Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα και Σιντικής Γιώργος Τάτσιος, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες.























