Το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου το Σάββατο στο Νέο Σκοπό


Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Νέου Σκοπού διοργανώνει το Σάββατο, στις 17.00, στην πλατεία του Νέου Σκοπού, το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου και τον ερχομό του Άη Βασίλη με πλήθος δράσεων και εκπλήξεις για τους μικρούς μας φίλους.

Κοινοποίηση