
Η Δημοτική Κοινότητα Νέου Σουλίου και ο Δήμος Εμμανουήλ Παππά, με την συνεργασία όλων των Συλλόγων του χωριού, προσκαλούν τον κόσμο, το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου και ώρα έναρξης 16.00, στο Δέντρο Των Ευχών, με πολλές δραστηριότητες για τα παιδιά και με το άναμμα του Δέντρου στις 19.00, υπό τους ήχους της φιλαρμονικής του Δήμου Εμμανουήλ Παππά.























