
Από τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης & Αποχέτευσης Σερρών (Δ.Ε.Υ.Α.Σ.) ενημερώνει τους κατοίκους, ότι μετά από εργασίες υπερχλωρίωσης του εξωτερικού και του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης της τοπικής κοινότητας Λευκώνα, πως από σήμερα Τρίτη 17-12-2024, το νερό το οποίο διανέμεται μέσω του δικτύου ύδρευσης, είναι κατάλληλο και για πόση.























