
Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε από νωρίς χθες το βράδυ, στην τοπική κοινότητα Οινούσσας, του Δήμου Σερρών, για να «αποχαιρετίσει» το 2024 και να υποδεχθεί το νέο έτος 2025.
Η χαρά περίσσευε, το κέφι, η μουσική, ο χορός, οι αγκαλιές, τα φιλιά!!
Ο ουρανός έλαμψε από τα πυροτεχνήματα, στέλνοντας μήνυμα αγάπης, ελπίδας και αισιοδοξίας, για τη νέα χρονιά!!
Ευχαριστούμε για το βίντεο τον κ. Jannis Pantazis.




















