
Η ένταξη του έργου «Ανάπλαση αύλειου χώρου Γυμνασίου – Λυκείου Νιγρίτας», ύψους 300.000 ευρώ ανακοινώθηκε σήμερα, από το Πράσινο Ταμείο.
Η παρέμβαση περιλαμβάνει τη δημιουργία γηπέδων ποδοσφαίρου, καλαθοσφαίρισης και πετοσφαίρισης, επίστρωση με επαλειφόμενο αντικραδασμικό υλικό , νέες φυτεύσεις, πέργκολες, ημικυκλικές κερκίδες, φωτισμό και σύγχρονο αθλητικό εξοπλισμό και διαγράμμιση για κάθε άθλημα.
Στην ανακοίνωσή του ο Δήμος Βισαλτίας αναφέρει:
«Η φυσιογνωμία της αυλής του διδακτηρίου θα αλλάξει ριζικά, όπως και η εικόνα της εισόδου της πόλης.
Ευχαριστούμε θερμά τον Υφυπουργό Εξωτερικών Τάσο Χατζηβασιλείου για την ουσιαστική συμβολή του στην στήριξη της πρότασης.
Επίσης,ευχαριστούμε θερμά τον πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου Ιωάννη Ανδρουλάκη για την εξαιρετική μας συνεργασία καθώς και για την άμεση ανταπόκρισή του σε κάθε στάδιο, από την υποβολή της πρότασης έως και την ένταξη της Πράξης στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Ταμείου.
Ο Δήμος Βισαλτίας σταθερά προσηλωμένος στην αξιοποίηση κάθε διαθέσιμου χρηματοδοτικού εργαλείου διεκδικεί έργα με περιβαλλοντικό αποτύπωμα και κοινωνικό αντίκτυπο».




















