Τo ‘στρωσε σε Αχλαδοχώρι Άγκιστρο και σε άλλες περιοχές της Σιντικής

«Άσπρη»  μέρα είδαν οι κάτοικοι σε Άγκιστρο, Αχλαδοχώρι και άλλες ορεινές περιοχές. Από το βράδυ  της Δευτέρας χιονίζει στον ορεινό όγκο του Δήμου Σιντικής.

Το χιόνι έκανε αισθητή την εμφάνισή του για τα καλά στον Δήμο Σιντικής, με τους ορεινούς οικισμούς να ντύνονται στα λευκά.

“Καλημέρα όλη μέρα με αισιοδοξία και αγάπη σε όλο τον κόσμο. Ακόμη μία άσπρη μέρα στο όμορφο Αχλαδοχώρι. Ενημέρωση το σχολείο του χωριού θα είναι κλειστό σήμερα” έγραψε στο Facebook, ο Πρόεδρος του Αχλαδοχωρίου Βασίλης Τσαβλίδης

Έντονη χιονόπτωση σημειώθηκε και στον μεθοριακό σταθμό του Προμαχώνα, στα σύνορα με τη Βουλγαρία.

Κοινοποίηση