
113 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την επέτειο απελευθέρωσης της πόλης Σιδηροκάστρου. Το πρωί του Σαββάτου τελέστηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας, προεξάρχοντος του Μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριου. Ακολούθησε η επίσημη δοξολογία και εκφώνηση πανηγυρικού της ημέρας.
Αμέσως μετά οι αρχές μετέβησαν στο Ηρώο της πόλης, όπου τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση και ακολούθησε κατάθεση στεφάνων.
Στις εορταστικές εκδηλώσεις, την Κυβέρνηση εκπροσώπησε ο Υφυπουργός Εξωτερικών Αναστάσιος Χατζηβασιλείου, ενώ εκπρόσωπος της Βουλής των Ελλήνων ήταν ο Βουλευτής Σερρών της Ελληνικής Λύσης Κωνσταντίνος Μπούμπας.

Στεφάνια κατέθεσαν εκπρόσωποι του Στρατού, των Σωμάτων Ασφαλείας, της εκπαιδευτική κοινότητας, φορέων και συλλόγων.

























