
Απίστευτη ταλαιπωρία για εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες οδηγούς, που κινούνται στην εθνική οδό Σερρών- Θεσσαλονίκης, με τις ουρές που σχηματίζονται στα διόδια Στρυμονικού, να είναι ατελείωτες.
Βέβαια, μπροστά στο γεγονός ότι η Νέα Εγνατία Οδός γεμίζει τα… ταμεία της, η κοινοπραξία αδιαφορεί πλήρως για την ταλαιπωρία, στην οποία υποβάλλονται οι οδηγοί, οι οποίοι- παράλληλα- είναι αναγκασμένοι να κινούνται σε ένα δρόμο που έχει- κυριολεκτικά- τα «μαύρα» του χάλια.
Οι οδηγοί είναι αγανακτισμένοι και διαμαρτύρονται έντονα, αλλά τα… αυτιά- δυστυχώς- είναι κλειστά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Infonews24, η ίδια κατάσταση, δηλαδή με μεγάλες ουρές, επικρατεί και στα διόδια Λαγκαδά.
Δείτε τις σημερινές εικόνες από τα διόδια Στρυμονικού:























