Σχολικά γεύματα σε 8 σχολεία του Δήμου Σιντικής


Ο Δήμος Σιντικής βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ στο Πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας για το σχολικό έτος 2024-25.

Φέτος θα διατίθενται γεύματα στους μαθητές της Καστανούσσας, των Άνω Ποροΐων, της Ροδόπολης, της Κερκίνης, της Βυρώνειας, του Αγκίστρου, του Αχλαδοχωρίου και του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σιδηροκάστρου! Το Πρόγραμμα υλοποιείται από το 2017.

«Την επόμενη σχολική χρονιά θα ενταχθούν και τα υπόλοιπα σχολεία του Δήμου μας» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Δήμου Σιντικής.

Κοινοποίηση