
Στην ανάδειξη του νέου διοικητικού συμβουλίου του Κέντρου Θεραπευτικής Ιππασίας Σερρών προχώρησαν τα μέλη του Κέντρου, το μεσημέρι της Κυριακής 30 Ιανουαρίου
Πρόεδρος αναδείχθηκε ο Κορνήλιος Λαζαρίδης μέλη, η Άννα Κονιαλη, ο Κώστας Καρπουχτσής, ο
Οδυσσέας Μαραγκάκης και ο Χρήστος Ζαχομήτρος και αναπληρωματικά μέλη η Χριστίνα Δημητρίου και ο Κωνσταντίνος Παρταλάς
«Εμείς του απερχόμενου ΔΣ που μετά απο πολύ ώριμη σκέψη αποφασίσαμε να παραδώσουμε τη σκυτάλη κ να φροντίσουμε για τη συνέχεια του φορέα μόνο ευγνωμοσύνη νιώθουμε γι αυτούς που αναλαμβάνουν. Και ειδικά που πρόκειται για άτομα που διακρίνονται από διάθεση για προσφορά κ πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουν το έργο του ΚΕΘΙΣ στο ίδιο πνεύμα από το οποίο διέπεται τόσα χρόνια τώρα! Καλή Δουλειά φίλοι μας κ εμείς οι παλιοί πάντα στη διάθεση σας» αναφέρει σε ανακοίνωση του, το ΚΕΘΙΣ























