Το «ευχαριστώ» του ΓΕ.Λ. Νέας Ζίχνης στον «ΔΡΟΜΕΑ»


Ευχαριστήρια επιστολή έστειλε η Διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Νέας Ζίχνης Αθηνά Χριστοδούλου για τη δωρεά της βιομηχανίας «ΔΡΟΜΕΑΣ» προς το σχολείο, καθισμάτων έδρας για τις αίθουσες διδασκαλίας, αντικαθιστώντας τα προηγούμενα πεπαλαιωμένα και συντελώντας έτσι ουσιαστικά στη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση των σχολικών χώρων.

Συγκεκριμένα, στο ευχαριστήριο αναφέρονται τα εξής:
«Το Γενικό Λύκειο Νέας Ζίχνης εκφράζει τις ευχαριστίες του στην εταιρεία ΔΡΟΜΕΑΣ ΑΒΕΕΑ, η οποία άμεσα ανταποκρίθηκε στο αίτημα του σχολείου για τη διερεύνηση της δυνατότητας ευγενικής χορηγίας από την πλευρά της τόσο πετυχημένης σερραϊκής επιχείρησης.
Η εταιρεία ΔΡΟΜΕΑΣ ΑΒΕΕΑ αφουγκραζόμενη τις εκπαιδευτικές μας ανάγκες προχώρησε στη ζητούμενη δωρεά προς το σχολείο καθισμάτων έδρας για τις αίθουσες διδασκαλίας, αντικαθιστώντας τα προηγούμενα πεπαλαιωμένα και συντελώντας έτσι ουσιαστικά στη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση των σχολικών χώρων. Δεσμευόμαστε ότι η ανανέωση αυτή της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου θα συμβάλει και στην ολιστική βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, πάντα επ’ ωφελεία των μαθητών και των μαθητριών μας.
Ευχόμαστε, τέλος, στην επιχείρηση ΔΡΟΜΕΑΣ ΑΒΕΑΑ να συνεχίσει την ανοδική της πορεία, επιδεικνύοντας παράλληλα και τα κοινωνικά της αντανακλαστικά στις ανάγκες του τόπου, όπως άλλωστε μαρτυρά η πολύχρονη πορεία της.
Η Διευθύντρια του ΓΕ.Λ. Νέας Ζίχνης
Αθηνά Χριστοδούλου
Φιλόλογος».

Κοινοποίηση